Nawigacja
Pogoda na dzisiaj
Ostatnie artykuły
Najnowsze media
![]() [03-07-2016 19:59] |
![]() [17-05-2015 12:15] |
![]() [17-05-2015 11:06] |
![]() [12-05-2015 15:29] |
![]() [05-05-2015 12:05] |
![]() [29-04-2015 22:01] |
![]() [20-04-2014 11:38] |
![]() [20-04-2014 11:37] |
![]() [20-04-2014 11:35] |
![]() [20-04-2014 11:33] |
![]() [22-02-2014 10:19] |
![]() [14-10-2013 20:12] |
![]() [14-10-2013 20:10] |
![]() [14-10-2013 20:07] |
![]() [28-07-2013 21:08] |
Losowa fotografia
Losowe media
Regionalne Linki
Logowanie
Ostatnio Widziani
· Zdzislaw | 35 tygodni |
· Administrator | 60 tygodni |
· Jasiek | 66 tygodni |
· arTii | 81 tygodni |
· DawidRyanair | 148 tygodni |
· Waclaw | 161 tygodni |
· Bogdan | 259 tygodni |
· Artur Lis | 289 tygodni |
· Jerzy_T | 338 tygodni |
· JanGretkiewicz | 354 tygodni |
Zarejestrowanych: 45 |
Table './rc_rzeszow/fusion_online' is marked as crashed and last (automatic?) repair failedTable './rc_rzeszow/fusion_online' is marked as crashed and last (automatic?) repair failedGo¶ci online: 0 |
Przeł±cznik Skórek
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomo¶ć.
12/11/2020 18:57
U¶miech pilota
[https://www.youtu
be.com/watch?v=s41
HBXzWCb4&feature=yo
utu.be][/url]
be.com/watch?v=s41
HBXzWCb4&feature=yo
utu.be][/url]
10/11/2020 00:32
SU 26 Jacka
https://www.youtu.
..v6igOZ7d0o
..v6igOZ7d0o
20/09/2020 22:46
Lot bez ¶migła
https://drive.goo.
..G9AQk_TqXr
..G9AQk_TqXr
15/06/2020 02:43
Zgłobień 12 rocznica
https://www.youtu.
..p5HvhnYpk8
..p5HvhnYpk8
15/06/2020 01:29
Krystian 2
https://www.youtu.
..gR55clsXHE
..gR55clsXHE
15/06/2020 01:27
Krystian na lotnisku
https://www.youtu.
..TipaozXA3o
..TipaozXA3o
10/05/2020 00:16
Motolotnia na lotnisku
https://youtu.be/.
..
..
11/10/2019 12:17
Potrzebuje pospawać gazowo dwie mufy do butli , czy Który z kolegów zajmuje się tym ?
12/09/2019 21:15
Spitfire drugi lot
https://www.youtu...&t=24s
01/09/2019 00:43
Jasionka 2019 u¶miech pilota https://www.youtu...e=
youtu.be
youtu.be
Liczba odwiedzin








Model Airfields DB
Wpisy z uwagami do mechaników
Po każdym locie, piloci linii lotniczych s± zobowi±zani do wypełnienia kwestionariusza nt. problemów technicznych, napotkanych podczas lotu. Formularz jest następnie przekazywany mechanikom w celu dokonania odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechaników s± wpisywane w dolnej czę¶ci kwestionariusza, by umożliwić pilotom zapoznanie się z nimi przed następnym lotem. Nikt nigdy nie twierdził, że załogi naziemne i mechanicy s± pozbawieni poczucia humoru. Poniżej zamieszczono kilka aktualnych przykładów podanych przez pilotów linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone przez mechaników.
Przy okazji warto zauważyć, że QUANTAS jest jedyn± z wielkich linii lotniczych, która nigdy nie miała poważnego wypadku...
PROBLEM: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego niemal wymaga wymiany.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Niemal wymieniono lew± wewnętrzn± oponę podwozia głównego.
PROBLEM: Przebieg lotu próbnego OK. Jedynie układ automatycznego l±dowania przyziemia bardzo twardo.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: W tej maszynie nie zainstalowano układu automatycznego l±dowania.
PROBLEM: Co¶ się obluzowało w kokpicie.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Co¶ umocowano w kokpicie.
PROBLEM: Martwe owady na wiatrochronie.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Zamówiono żywe.
PROBLEM: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysoko¶ć' obniża lot 200 stóp/minutę.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Problem nie do odtworzenia na ziemi.
PROBLEM: ¦lady przecieków na prawym podwoziu głównym.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: ¦lady zatarto.
PROBLEM: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Obniżono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.
PROBLEM: Zaciski blokuj±ce powoduj± unieruchamianie dĽwigni przepustnic.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Wła¶nie po to s±.
PROBLEM: Uklad IFF nie działa.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Uklad IFF zawsze nie działa kiedy jest wył±czony.
PROBLEM: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknięta.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Przypuszczalnie jest to prawda.
PROBLEM: Brak silnika nr 3.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krótkich poszukiwaniach.
PROBLEM: Samolot ¶miesznie reaguje na stery.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Samolot upomniano by przestał, latał prosto i zachowywał się poważnie.
PROBLEM: Radar mruczy.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Przeprogramowano radar by mówił.
PROBLEM: Mysz w kokpicie.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Zainstalowano kota.
Przy okazji warto zauważyć, że QUANTAS jest jedyn± z wielkich linii lotniczych, która nigdy nie miała poważnego wypadku...
PROBLEM: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego niemal wymaga wymiany.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Niemal wymieniono lew± wewnętrzn± oponę podwozia głównego.
PROBLEM: Przebieg lotu próbnego OK. Jedynie układ automatycznego l±dowania przyziemia bardzo twardo.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: W tej maszynie nie zainstalowano układu automatycznego l±dowania.
PROBLEM: Co¶ się obluzowało w kokpicie.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Co¶ umocowano w kokpicie.
PROBLEM: Martwe owady na wiatrochronie.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Zamówiono żywe.
PROBLEM: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysoko¶ć' obniża lot 200 stóp/minutę.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Problem nie do odtworzenia na ziemi.
PROBLEM: ¦lady przecieków na prawym podwoziu głównym.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: ¦lady zatarto.
PROBLEM: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Obniżono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.
PROBLEM: Zaciski blokuj±ce powoduj± unieruchamianie dĽwigni przepustnic.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Wła¶nie po to s±.
PROBLEM: Uklad IFF nie działa.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Uklad IFF zawsze nie działa kiedy jest wył±czony.
PROBLEM: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest pęknięta.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Przypuszczalnie jest to prawda.
PROBLEM: Brak silnika nr 3.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krótkich poszukiwaniach.
PROBLEM: Samolot ¶miesznie reaguje na stery.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Samolot upomniano by przestał, latał prosto i zachowywał się poważnie.
PROBLEM: Radar mruczy.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Przeprogramowano radar by mówił.
PROBLEM: Mysz w kokpicie.
ODPOWIED¬ MECHANIKÓW: Zainstalowano kota.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mog± oceniać zawarto¶ć strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Brak ocen. Może czas dodać swoj±?